Friday 7 October 2011

UT-G Technicians

Job Description:
DESIGNATION : UT-G Technicians
• Full time, permanent and contract
• Singaporean/Malaysian passport holders
• Singapore based, working globally

Company Description
K2 Specialist Services Pte Ltd provides technical services including training, inspection and integrity management, design and analysis, construction, maintenance and repair services to the oil and gas industry throughout the Asia Pacific, Central Asia, South America and the Middle East. Specialised equipment and personnel allow us to apply our expertise to the upstream, downstream and marine sectors with equal degrees of quality and efficiency.

Minimum Requirements
• 2 years certification / experience
• IRATA Rope Access Level 1, 2 or 3 Certification advantageous however training will provided to the right candidates
• Extensive travel maybe required

Please email CV and relevant certificates to Claire.mear@k2velosi.com. Company information can be found at www.k2velosi.com. Only successful candidates will be contacted.

No comments:

© 2008

Tujuan kami mewujudkan blog ini ialah untuk mengumpulkan seberapa ramai sahabat-sabahat yang telibat di dalam bidang minyak dan gas ini, terutamanya kepada yang terlibat didalam bidang NDT dan juga Inspector.

Berita-berita di dalam blog ini adalah dipetik dari beberapa laman web lain, namum begitu, jika anda mempunyai sebarang berita, cerita, jawatan kosong, sila hantarkan artikel anda kepada blogmaster di alamat duniandt@yahoo.com.my

Sebarang artikel atau komen yang berbentuk hasutan, benci-membenci, boleh memecah belahkan perpaduan atau yang tidak berkait langsung dengan tajuk, akan dipadam.