Tuesday 20 July 2010

Expeditor for Newfield KL

Closing Date : 23/07/2010 @ 1700hrs

No

Details

Work Location

Duration

Expected Commencement Date

1.

2.

Position: EXPEDITOR

Reports to Procurement Manager

Qualification & Experience:

* Diploma in related area (Business or Materials)

* 3-5 years experience in expediting related to upstream oil and gas activities. 2 years in supervisory experience is an advantage.

* Must have knowledge in freight forwarding and shipping matters related to custom and requirements tariffs, and Ministry of Finance (taxes on goods and materials related to oil & gas industry).

* Sufficient knowledge of drilling related equipment, project fabrication materials and equipment and custom requirements.

* Bilingual (English and Bahasa Malaysia)

Newfield KL (with option for assignments outside KL, as and when required by Newfield)

12 months with option for another 6 months

Immediate

Thanks & Regards,

RASHIDAH l AWATRA SDN BHD l Suite 11-16, Level 16, Wisma UOA II, No. 21 Jalan Pinang, 50450 KUALA LUMPUR, Malaysia l Tel No.: 03-2164 0190 l Fax No.: 03-2164 5867 l

email: rashidah@awatra. com l website: www.awatra.com l Hi! Kindly deposit your CV in our website. Thanks!

No comments:

© 2008

Tujuan kami mewujudkan blog ini ialah untuk mengumpulkan seberapa ramai sahabat-sabahat yang telibat di dalam bidang minyak dan gas ini, terutamanya kepada yang terlibat didalam bidang NDT dan juga Inspector.

Berita-berita di dalam blog ini adalah dipetik dari beberapa laman web lain, namum begitu, jika anda mempunyai sebarang berita, cerita, jawatan kosong, sila hantarkan artikel anda kepada blogmaster di alamat duniandt@yahoo.com.my

Sebarang artikel atau komen yang berbentuk hasutan, benci-membenci, boleh memecah belahkan perpaduan atau yang tidak berkait langsung dengan tajuk, akan dipadam.